bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ranking ubezpieczeniowych fanpage’ów na Facebooku

Ranking ubezpieczeniowych fanpage’ów na Facebooku

Dodano: 2017-01-26
Publikator: Sotrender

Firma badawcza specjalizująca się w badaniach i analizach mediów społecznościowych Sotrender, opublikowała kolejny Raport Fanpage Trends za grudzień 2016 r. Przedstawia w nim między innymi wyniki marketingu i obsługi klienta przez towarzystwa ubezpieczeń na Facebooku.

Z raportu wynika, iż największym fanpage’m pod względem liczby fanów w branży ubezpieczeniowej w grudniu 2016 r. okazał się Wrzucam na luz należący do Proamy. Liczba jego fanów na koniec miesiąca wyniosła 126 961. Wrzucam na luz to akcja promująca odpowiedzialne zachowanie na drogach, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Strona ta, pomimo, iż znalazła się na pozycji lidera, odnotowała największy spadek liczby fanów o -0,3%. Ubyło ich aż 338. Drugi pod względem ilości fanów, w badanym okresie, okazał się fanpage Prudential – Czas na przyszłość z 92 551 fanami. Strona ta odnotowała również najwyższy spośród wszystkich przyrost liczby fanów o 1% (908). Na trzecim miejscu znalazł się Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU z liczbą fanów: 76 105.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...