Rzecznik Finansowy otrzymał w ubiegłym roku 245 wniosków o przedstawienie istotnego poglądu w sprawach klientów podmiotów rynku ubezpieczeniowo-emerytalnego – wynika z raportu „Sprawozdanie Rzecznika Finansowego za 2019 r.”.
Artykuły powiązane
Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!
Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy!
Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...