W ramach corocznego podsumowania swojej działalności Rzecznik Finansowy publikuje informacje na temat skarg klientów rynku finansowego. Dotyczą one między innymi wniosków odnoszących się do interwencji rzecznika, jakie kierują klienci firm ubezpieczeniowych oraz poszkodowani.
Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia
Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...