Rekomendacja została opracowana we współpracy z Polską Izbą Ubezpieczeń i przyjęta przez Zarząd Związku Banków Polskich w dniu 22 grudnia 2010 roku. Rekomendacja reguluje ogólne zasady postępowania banku zawierającego w imieniu własnym i na własny rachunek umowę ubezpieczenia finansowego, czyli ubezpieczenia zapewniającego pokrycie przez ubezpieczyciela strat majątkowych banku, spowodowanych zajściem zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową związanych z kredytem (lub pożyczką) zabezpieczoną hipotecznie.
Artykuły powiązane
Nocleg nie jest przychodem pracownika – kolejny wyrok sądu
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 7 listopada 2024 r. (sygn. akt I SA/Gl 438/24) orzekł, że pra...
Przelew bankowy może zastąpić oświadczenie o zmianie opodatkowania
Minister Finansów w odpowiedzi z 12 listopada 2024 r. wyjaśnił, że prawidłowo opisany i dokonany w terminie przelew bank...
Pracodawca musi udowodnić wysłuchanie pracownika przed ukaraniem
Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, w wyroku z 9 września 2024 r. (sygn. akt IX P 3...