Rzecznik Finansowy postanowił złożyć w imieniu klientki banku BNP Paribas Bank Polska S.A. skargę nadzwyczajną do Sądu Najwyższego. Powódka otrzymała od banku odnowę zwrotu środków, które utraciła wskutek nieautoryzowanej transakcji płatniczej.
Artykuły powiązane
Pracownica pojawiła się w pracy tylko raz, ale umowa była ważna
Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, w wyroku z dnia 16 lipca 2024 roku (sygn. akt VII U 1229/23), stwierdził, że dz...
Brak określenia netto w ugodzie oznacza wypłatę brutto
W wyroku z 31 lipca 2024 r. (sygn. akt VII Pa 13/24), Sąd Okręgowy Warszawa–Praga orzekł, że w przypadku porozumienia mi...
UFG: Ponad 2 miliardy złotych wypłaconych na odszkodowania i świadczenia
Od początku działalności Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił już ponad 2 miliardy złotych, głównie z przeznac...