bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Roboty obsłużą klientów Compensy

Roboty obsłużą klientów Compensy

Dodano: 2017-11-30

CompensaTU uruchomiło na swojej infolinii bota. System będzie obsługiwał klientów zakładu ubezpieczeń. Dzięki temu rozwiązaniu, nie będą oni musieli wybierać celu rozmowy ale własnymi słowami przedstawią sprawę.

Roboty są obecne w sekcji IVR, która obsługuje ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, życiowe i podróżne. Na razie system ma być tylko wsparciem dla procesów wykonywanych przez pracowników. Spółka nie planuje żadnych zwolnień w związku z wdrożeniem technologii. W dalszym ciągu zatrudnieni będą niezbędni do podpisania nowej umowy, jak i wyliczenia składki.

Po uruchomieniu bota klienci nie będą musieli odpowiednimi cyframi zaznaczać swoich odpowiedzi. Wystarczy, że udzielą ich ustnie – robot jest w stanie rozpoznawać i rozumieć wydawane komunikaty słowne.

Innowacyjny system został zaprogramowany w ten sposób, że kieruje on rozmówcą, przekazując połączenie do odpowiedniego konsultanta. Ponadto, podpowiada, gdzie znajduje się najbliższa placówka zakładu ubezpieczeń oraz zbiera dane klienta w celu późniejszego skontaktowania się z nim.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...