bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Rośnie lojalność klientów zakładów ubezpieczeń

Rośnie lojalność klientów zakładów ubezpieczeń

Dodano: 2017-02-21

Kazimierz Stańczak, partner w firmie konsultingowej Bain & Company, w specjalnej opinii opublikowanej na łamach dziennika Rzeczpospolita, stwierdził, że rośnie lojalność klientów wobec zakładów ubezpieczeń.

Partner Bain & Company wskazał, że w przypadku polskiego rynku ubezpieczeniowego wzrósł średni wskaźnik NPS (Net Promoter Score), który obrazuje stosunek osób, polecających daną markę do osób nastawionych krytycznie. W przypadku ocen zakładów ubezpieczeniowych działu I wskaźnik wzrósł o 7 p.p., a dla spółek majątkowych o 6 p.p. Dodał, że w Polsce w dalszym ciągu w tym badaniu nie wyłania się żaden lider w branży ubezpieczeniowej.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...