Na polskim rynku ubezpieczeniowym wciąż niewiele firm udostępnia narzędzia oparte na nowych technologiach. Inaczej sytuacja wygląda w zachodniej Europie, gdzie aplikacje mobilne w ubezpieczeniach powoli stają się standardem – wskazuje Agnieszka Antol, starszy kierownik Wydziału Rozwoju i Utrzymania Systemów w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA w rozmowie z agencją Newseria Biznes.
Klienci branży ubezpieczeniowej są jednak zainteresowani takimi rozwiązaniami, co widać na przykładzie udostępnionych dotychczas na krajowym rynku tego typu narzędzi.
– Klienci nie mają obaw dotyczących kontaktowania się z ubezpieczycielem za pośrednictwem kanałów mobilnych. Zarówno w bankowości, jak i w instytucjach publicznych jest to kanał tak powszechny, że staje się już normą i codziennością – mówi w rozmowie z Newseria Biznes Agnieszka Antol.