bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Akty Prawne
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 8 września 2014 r.

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 8 września 2014 r.

Dodano: 2014-11-18
Publikator: Dziennik Ustaw

Stan prawny na dzień 6 października 2014 r.

Rozporządzenie określa jakie dokumenty należy dołączyć do wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności brokerskiej. W Rozporządzeniu został wskazany katalog dokumentów, które muszą dołączyć do wniosku o wydanie zezwolenia na wykonywanie działalności brokerskiej w zakresie ubezpieczeń albo reasekuracji zarówno osoby fizyczne, jak i osoby prawne. Rozporządzenie zostało wydane w związku ze zmianami w ustawie o pośrednictwie ubezpieczeniowym, wprowadzonymi przez ustawę z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych. Rozporządzenie weszło w życie w dniu 8 października 2014 r.

Pliki do pobrania

rozporzadzenie_w_sprawie_wykazu_dokumentow_dolaczanych_do_wniosku_o_wydanie_zezwolenia_na_wykonywania_dzialalnosci_brokerskiej.pdf

Artykuły powiązane

Przelew bankowy może zastąpić oświadczenie o zmianie opodatkowania

Minister Finansów w odpowiedzi z 12 listopada 2024 r. wyjaśnił, że prawidłowo opisany i dokonany w terminie przelew bank...

Pracodawca musi udowodnić wysłuchanie pracownika przed ukaraniem

Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, w wyroku z 9 września 2024 r. (sygn. akt IX P 3...

Kobiety chciały wyłudzić odszkodowanie z AC, ale…nie ubezpieczyły pojazdu

Policjanci z Gorzowa Wielkopolskiego zatrzymali dwie kobiety, które próbowały wyłudzić odszkodowanie, inscenizując kradz...