bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Rusza kampania „Concordia zmienia barwy”

Rusza kampania „Concordia zmienia barwy”

Dodano: 2021-06-17
Publikator: informacja prasowa

Rozpoczął się właśnie ostatni etap kampanii informacyjnej dotyczącej połączenia Concordia Polska Grupa Generali z Generali. Od sierpnia ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmianie ulegnie identyfikacja wizualna firmy, tak, by zapewnić spójność z Grupą Generali oraz oddać charakter i wartości, którymi kierują się specjaliści od ubezpieczeń obszaru agro.

W kampanii wykorzystane jest zdjęcie leśnego zagajnika, tworzącego kształt serca, otoczonego przez kwitnący wiosną rzepak. Widoczne leśne „serce” to zdjęcie miejsca w rolniczym regionie pod Wrocławiem.

– Niektórzy rolnicy są z nami od wielu lat. Z informacją o zmianach chcemy dotrzeć do każdego z nich. Wraz ze świeżym logo i nową nazwą, wprowadzamy nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, jednak pomimo tej zmiany, nasze „wnętrze” pozostaje to samo. „Wnętrze” to organizacja nastawiona na klientów i ich potrzeby i pracownicy, którzy je doskonale rozumieją. To oni tworzą „serce” firmy, które pozostaje niezmienione i czerpie z doświadczeń 25 lat. Nie bez powodu nasi ludzie mają opinię najlepszych doradców i rzeczoznawców rolnych w kraju. Ubezpieczenia dla branży agro to bardzo specjalistyczna oferta, wymagająca szczególnych kompetencji, wiedzy i doświadczonego zespołu. Znamy się i specjalizujemy w sprawach rolnictwa – w tej kwestii nic się nie zmienia także po zmianie barw – mówi Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Concordii Polska TU SA.

Cała akcja potrwa 10 tygodni. Kampania realizowana jest w wielu kanałach. Spoty emitowane są w radiu, zdjęcia z lasem w kształcie serca znajdą się w prasie, mediach wydawanych przez Ośrodki Doradztwa Rolniczego, na Facebooku i portalach internetowych, reklamach zewnętrznych na ulicach oraz w miejscach sprzedaży artykułów rolnych.

Już od września 2020 roku klienci Concordii otrzymują na polisach informację, że ubezpieczenia rolne będą oferowane pod nazwą Generali Agro. Kampania jest uwiecznieniem działań, które zapowiadały zmianę Concordii w Generali Agro.

Generali nabyło spółki Concordii w 2018 roku. Spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...