Marka PZU po raz kolejny okazała się „najmocniejszą” marką wśród ubezpieczycieli. PZU zajął najwyższą pozycję wśród zakładów ubezpieczenia w rankingu marek Rzeczpospolitej za 2016 r. Natomiast w zestawieniu dla całego sektora finansowego PZU uzyskał trzecią pozycję. W sumie moc marki PZU oszacowano na poziomie 363 pkt. Marka największego polskiego ubezpieczyciela uzyskała najwyższą punktację w kategoriach: siła marki, prestiż oraz świadomość marki, gdzie PZU otrzymało 86 pkt na 100 możliwych.
Artykuły powiązane
Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!
Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy!
Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...