Sąd Apelacyjny w Krakowie w wyroku z dnia 13 grudnia 2018 r. (sygn. akt I AGa 322/18) orzekł, że przyjęcie, że omyłka, która była przyczyną odwołania zlecenia, ma charakter dyskwalifikujący dla powoda jako przedsiębiorcy zobowiązanego do dołożenia szczególnej staranności przy prowadzeniu swych spraw, prowadziłoby do kuriozalnych wniosków, iż przedsiębiorca nie mógłby skutecznie odwołać zlecenia i to on zawsze ponosiłby odpowiedzialność za swój błąd.
Artykuły powiązane
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/office-95311_1920-700x467.jpg)
Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/accident-2746663_1920-700x467.jpg)
Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/HD-BEINSURED-2.png)
Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT
Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...