bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Santander Bank Polska promuje cyberbezpieczeństwo

Santander Bank Polska promuje cyberbezpieczeństwo

Dodano: 2021-10-04

Rusza kampania Santander bank Polska „Bajki dla dorosłych”. Celem jest promocja zasad cyberbezpieczeństwa. W kampanii wykorzystano motywy prawdziwych oszustw, których ofiarami byli użytkownicy internetu.

Bajki dla dorosłych, w które nie należy wierzyć, zostały napisane przez popularnych autorów m. in. Janinę Bąk czy Wojciecha Chmielarza. Twórczość pisarzy została przełożona na trzy krótkie filmy, opowiadające o tym jak odpowiednia historia może uśpić naszą czujność w internecie i jakie mogą z tego wyniknąć konsekwencje.

– W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy spora część naszego życia przeniosła się do rzeczywistości wirtualnej. To tu coraz częściej kupujemy, uczymy się, przeprowadzamy spotkania biznesowe, nawiązujemy relacje z innymi ludźmi. Iść za tym powinien wzrost wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa, a badania pokazują, że wciąż jest zbyt duży odsetek osób, które dają się nabrać na „bajki w internecie” i tracą przez to m.in. oszczędności swojego życia. Nieustannie edukujemy naszych klientów jak zapobiegać cyberatakom i próbom przejęcia danych, a tej jesieni zdecydowaliśmy się wzmocnić dotychczasowy przekaz w kampanii edukacyjnej, która w niespotykany dotąd sposób opowie o bezpieczeństwie w sieci i podczas rozmów telefonicznych – komentuje Artur Sikora, CMO w Santander Bank Polska. 

Działania promocyjne będą miały miejsce w oddziałach banku, w internecie oraz w radiu. Bajki można obejrzeć na stronie: Santander.pl/bajki.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...