Rusza kampania Santander bank Polska „Bajki dla dorosłych”. Celem jest promocja zasad cyberbezpieczeństwa. W kampanii wykorzystano motywy prawdziwych oszustw, których ofiarami byli użytkownicy internetu.
Bajki dla dorosłych, w które nie należy wierzyć, zostały napisane przez popularnych autorów m. in. Janinę Bąk czy Wojciecha Chmielarza. Twórczość pisarzy została przełożona na trzy krótkie filmy, opowiadające o tym jak odpowiednia historia może uśpić naszą czujność w internecie i jakie mogą z tego wyniknąć konsekwencje.
– W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy spora część naszego życia przeniosła się do rzeczywistości wirtualnej. To tu coraz częściej kupujemy, uczymy się, przeprowadzamy spotkania biznesowe, nawiązujemy relacje z innymi ludźmi. Iść za tym powinien wzrost wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa, a badania pokazują, że wciąż jest zbyt duży odsetek osób, które dają się nabrać na „bajki w internecie” i tracą przez to m.in. oszczędności swojego życia. Nieustannie edukujemy naszych klientów jak zapobiegać cyberatakom i próbom przejęcia danych, a tej jesieni zdecydowaliśmy się wzmocnić dotychczasowy przekaz w kampanii edukacyjnej, która w niespotykany dotąd sposób opowie o bezpieczeństwie w sieci i podczas rozmów telefonicznych – komentuje Artur Sikora, CMO w Santander Bank Polska.
Działania promocyjne będą miały miejsce w oddziałach banku, w internecie oraz w radiu. Bajki można obejrzeć na stronie: Santander.pl/bajki.