Portal Otoagent.pl funkcjonuje na rynku od niecałego miesiąca. Twórcy platformy już planują kolejne rozszerzenia swego produktu.
Portal otoagent.pl jest platformą łączącą agentów i klientów. Z jednej strony pełni dla klientów towarzystw ubezpieczeń wyszukiwarkę agentów ubezpieczeniowych. A z drugiej dla pośredników stanowi rodzaj narzędzia CRM i platformę komunikacyjną. Za pośrednictwem OTOagent mogą m. in. porozmawiać na czacie lub przeprowadzić videokonferencję.
– Pandemia pokazała, że pośrednikom po prostu brakuje narzędzi technologicznych do zdalnej obsługi klienta. Znaczna część ubezpieczycieli przygotowała rozwiązania umożliwiające agentom sprzedaż online, ale nie było narzędzi, które pozwoliłyby uporządkować i sprowadzić do jednego miejsca kontakt z klientem – tłumaczy red. cashless.pl Artur Pakuła, jeden ze współtwórców serwisu.
Z kolei klientom serwis pomaga w znalezieniu odpowiedniego agenta ubezpieczeniowego. Mogą oni zapoznać się z wizytówką agenta, oferowanymi przez niego produktami i zakładami ubezpieczeń, z którymi współpracuje. Ponadto, na portalu zamieszczane są opinie i rekomendacje innych klientów.
Jak podaje portal cashless.pl, twórcy portalu już myślą nad rozwojem nowej platformy. Aktualnie ich najważniejszym celem jest rozszerzanie bazy agentów, szczególnie zróżnicowanie jej pod kątem geograficznym, by znalazły się w niej osoby z różnych regionów Polski. W planach jest też stworzenie aplikacji mobilnej. Także z myślą o współpracy między agentami powstał pomysł założenia forum dla agentów i przedstawicieli zakładów ubezpieczeń.