bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Signal Iduna wchodzi w kanał Affinity

Signal Iduna wchodzi w kanał Affinity

Dodano: 2021-06-09
Publikator: informacja prasowa

28 maja 2021 r. Signal Iduna i Sollers Consulting zawarli między sobą list intencyjny ws. nawiązania współpracy. Jej efektem ma być rozwój kanału Affinity.

– Strategiczne partnerstwo między ubezpieczycielem a firmą technologiczną, która doskonale rozumie biznes ubezpieczeniowy i wdraża niezawodne rozwiązania, w zakresie tworzenia nowego kanału sprzedaży to dość unikalny model na polskim rynku ubezpieczeniowym. Bardzo cieszymy się, że ramię w ramię będziemy budować obszar Affinity z tak mocnym partnerem biznesowo-technologicznym o międzynarodowym zasięgu, jakim jest Sollers Consulting. To znaczący krok w rozwoju naszych spółek na rynku polskim – mówi Adam Malinowski, wiceprezes zarządu, odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu w polskich spółkach Signal Iduna.

W ramach współpracy ma obie spółki mają razem rozwijać produkt Sollers Consulting – platformę RIFE, dopasowując go do biznesowych celów ubezpieczyciela. Podpisany list intencyjny zakłada, że współpraca będzie odbywała się w modelu partnerstwa strategicznego.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...