Nowa marka, zacieśnianie więzi z klientem, realizacja szerokich potrzeb klienta związanych z ochroną jego życia, stały kontakt z ubezpieczonym i uświadamianie klientów o funkcjonowaniu gospodarki – to główne zmiany, jakie rozpoczęły się w Skandia Życie S.A., która od 21.10.2016 r. funkcjonuje pod nazwą Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
Wraz ze zmianą marki, Vienna Life dokonuje także zmian strategicznych w zakresie obsługi klienta. Główny cel, jaki postawiła sobie spółka to podjęcie stałego z nim kontaktu – tak, aby relacja z ubezpieczycielem nie polegała jedynie na załatwianiu formalności w trakcie podpisywania umowy ubezpieczenia. Ambicją towarzystwa jest współpraca z klientem również w innych obszarach jego życia, które podniosą jego standard, a także obniżą prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia losowego, takiego jak np. poważna choroba.
– Pragniemy być partnerem naszych klientów. Nie chcemy, aby nasza rola polegała tylko na obsłudze ubezpieczenia, dlatego rozwijamy dotychczas wprowadzone usługi dodatkowe, jak np. Klub Klienta – powiedział Paweł Ziemba, Prezes Vienna Life TUnŻ.
Już od kilku lat ubezpieczyciel oferuje Klub Klienta. W jego ramach klient może skorzystać m.in. ze szkoleń dot. zarządzania finansami, wziąć udział w organizowanych imprezach sportowych, czy zostać beneficjentem programu rabatowego. Jak wskazał, Prezes Ziemba, oferta ta spotkała się z dużym zainteresowaniem. Teraz Towarzystwo chce rozwinąć ją o dodatkowe usługi.