Nie tylko tradycyjne umowy na utrzymanie systemu informatycznego wdrożonego w infrastrukturze danego podmiotu powinny mieć zagwarantowany poziom świadczenia usług. Udostępnianie oprogramowania w chmurze (SaaS) również może się wiązać z czasową niedostępnością, nie tylko z powodu awarii, ale i aktualizacji. Service Level Agreement jest o tyle ważnym elementem relacji z dostawcą rozwiązań chmurowych, że bezpośrednio wyznacza zakres jego odpowiedzialności.
Artykuły powiązane
Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...
Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...
Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT
Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...