bg
Chcę wiedzieć o...

SLA w chmurze

Dodano: 2020-09-17
Publikator: chmuraprawna.pl

Nie tylko tradycyjne umowy na utrzymanie systemu informatycznego wdrożonego w infrastrukturze danego podmiotu powinny mieć zagwarantowany poziom świadczenia usług. Udostępnianie oprogramowania w chmurze (SaaS) również może się wiązać z czasową niedostępnością, nie tylko z powodu awarii, ale i aktualizacji. Service Level Agreement jest o tyle ważnym elementem relacji z dostawcą rozwiązań chmurowych, że bezpośrednio wyznacza zakres jego odpowiedzialności.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...