Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 23 października 2019 r. (sygn. akt I NSK 66/18) orzekł, że rozpowszechnianie przez bank ulotek reklamowych grupowego ubezpieczenia na życie i dożycie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym, nawet jeśli zawierają one informacje prawdziwe i wyczerpujące, może wprowadzać przeciętnego klienta w błąd ze względu na sposób prezentacji treści reklamowej i tym samym stanowić praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów.
Artykuły powiązane
Pracownica pojawiła się w pracy tylko raz, ale umowa była ważna
Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, w wyroku z dnia 16 lipca 2024 roku (sygn. akt VII U 1229/23), stwierdził, że dz...
Brak określenia netto w ugodzie oznacza wypłatę brutto
W wyroku z 31 lipca 2024 r. (sygn. akt VII Pa 13/24), Sąd Okręgowy Warszawa–Praga orzekł, że w przypadku porozumienia mi...
UFG: Ponad 2 miliardy złotych wypłaconych na odszkodowania i świadczenia
Od początku działalności Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił już ponad 2 miliardy złotych, głównie z przeznac...