Eksperci Sollers Consulting wskazują, że branża ubezpieczeń musi przejść proces cyfrowej zmiany, aby utrzymać swoją konkurencyjność. Jak podkreślają, obecne kanały komunikacji z klientami i dystrybucji polis są przestarzałe. Ich zdaniem, najlepszym rozwiązaniem są inwestycje w cyfrowe platformy sprzedaży, integrujące różne kanały i produkty.
Artykuły powiązane
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...
Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.
Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...