bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sollers Consulting wraz z Digital Care stworzyło platformę do zdalnej obsługi szkód

Sollers Consulting wraz z Digital Care stworzyło platformę do zdalnej obsługi szkód

Dodano: 2019-08-26

Digital Care to firma specjalizująca się w zakresie likwidacji szkód w telefonach komórkowych. Spółka organizuje proces zgłaszania zniszczeń, ich naprawy i rozliczania, a także obsługi klientów oraz transportu urządzeń. Teraz, aby uprościć proces naprawy smartfonów, we współpracy z firmą technologiczną Sollers Consulting, wdrożyła platformę do zdalnej obsługi szkód.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...