bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Sollers: Zmiany pokoleniowe wymuszają na ubezpieczycielach wdrażanie innowacji

Sollers: Zmiany pokoleniowe wymuszają na ubezpieczycielach wdrażanie innowacji

Dodano: 2017-10-05

– Ubezpieczyciele przygotowują się do sprostania wymaganiom nowego pokolenia millenialsów, którzy nie oczekują bezpośredniego kontaktu z ubezpieczycielem i pracy z agentem. Wykorzystują kanały cyfrowe i w przeciwieństwie do rodziców bardzo często nie mają samochodu czy mieszkania. Myślą o tym, aby mieć ubezpieczone urządzenie mobilne, profil na Facebooku czy wyjazd na wakacje. Te produkty dla młodego pokolenia muszą być dużo prostsze, często ubezpieczające na ograniczony okres – wyjaśnia Marcin Pluta, partner zarządzający w Sollers Consulting w rozmowie z agencją informacyjną Newseria.

Zdaniem eksperta, w najbliższym czasie zakłady ubezpieczeń będą zmuszone do podejmowania współpracy ze start-upami, automatyzacji i robotyki, wykorzystania sztucznej inteligencji i nowoczesnych aplikacji oraz szukania nowych sposobów sprzedaży. Wskazuje też, że podmioty powinny wdrażać zmiany w ofercie np. poprzez wprowadzanie mikroubezpieczeń, mikropłatności czy udostępnianie nowych kanałów komunikacji jak Messenger.

Artykuły powiązane

Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!

Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy! Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...