bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Spokesman for customers – new function in PZU

Spokesman for customers – new function in PZU

Dodano: 2017-12-12

Piotr Ożarek has taken over the function of spokesman for customers in PZU. His task will be to help in the most difficult issues for customers who are not satisfied with decisions.

The main task of the spokesperson is to conduct a constructive dialogue with clients in the most difficult cases. The spokesman analyzes the cases which go to him and tries to measure their handling. He deals with the most difficult cases which can’t be implemented according to standard procedures because they require the coordination of work in several offices or additional legal and expert opinions.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...