bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
ENG
Spokesman for customers – new function in PZU

Spokesman for customers – new function in PZU

Dodano: 2017-12-12

Piotr Ożarek has taken over the function of spokesman for customers in PZU. His task will be to help in the most difficult issues for customers who are not satisfied with decisions.

The main task of the spokesperson is to conduct a constructive dialogue with clients in the most difficult cases. The spokesman analyzes the cases which go to him and tries to measure their handling. He deals with the most difficult cases which can’t be implemented according to standard procedures because they require the coordination of work in several offices or additional legal and expert opinions.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...