Kolejny rok z kolei marka UNIQA zdobyła tytuł Superbrands. Tym samym udowodnia, że jest w gronie najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce. Potwierdza to także ranking Top 200 najlepszych polskich marek przygotowany przez magazyn Forbes.
Przypomnijmy, że Superbrands to wyróżnienie przyznawane za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy silnej marki, która oferuje użytkownikom istotne korzyści materialne i emocjonalne. Wspomniane korzyści wykraczają poza te, które dostarcza konkurencja. Z kolei o pozycji w rankingu Forbes decyduje szacowana finansowa wycena marki na rynku krajowym. Ich właścicielami mogą być zarówno polskie, jak i zagraniczne podmioty.
„Wysoka pozycja UNIQA w rankingu odzwierciedla nasze ambicje bycia w TOP3 marek ubezpieczeniowych w Polsce pod względem znajomości całkowitej i spontanicznej, a także pod względem rozważania zakupu naszych produktów. UNIQA, firma z wieloletnią historią, obecna w Polsce od ponad 30 lat, przeszła ostatnio wyraźną metamorfozę. To widać między innymi w naszym podejściu do promowania marki i podkreślaniu jej znaczenia w rozwoju biznesu” – podkreśla Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.