bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
System CRM w chmurze, czyli co to oznacza dla klienta banku?

System CRM w chmurze, czyli co to oznacza dla klienta banku?

Dodano: 2022-06-07
Publikator: informacja prasowa

Bank Pocztowy wdrożył rozwiązanie CRM w chmurze. Jest to nowy trend w bankowości elektronicznej. Co zyskają dzięki temu klienci? Zapraszamy do przeczytania artykułu.

Dzięki nowemu systemowi konsultanci banku mogą np. oddzwonić do osoby, która złożyła formularz o kredyt, w ciągu zaledwie kilkunastu minut od momentu złożenia dokumentu. Dodatkowo pracownicy instytucji bankowej są w stanie proponować zindywidualizowane oferty zróżnicowane pod wieloma względami, w szczególności – rodzaju kredytu, rachunku, karty płatniczej. Dopiero co wprowadzony proces zarzadzania danymi potencjalnych klientów daje również możliwość, aby odpowiedzieć na bieżące potrzeby podmiotów zainteresowanych produktem. Ponadto pozwala znaleźć optymalny produkt w sytuacji, kiedy chociażby zmieni się oferta banku.

Warto w tym miejscu przytoczyć słowa jednego z członków zarządu Banku Pocztowego, odpowiadającego za obszar biznesu i IT. Wyraził się on następująco: „CRM pozwala skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. Jest to możliwe dzięki sprawnej odpowiedzi na ich indywidualne oczekiwania, poprzez budowanie szytych na miarę ofert proponowanych we właściwym momencie. Klient nie traci czasu na analizę ogólnych ofert, które go nie interesują. System CRM, a właściwie dane w systemie CRM, pozwalają przygotować ofertę dla Klienta dokładnie odpowiadającą jego oczekiwaniom”.

Wdrożenie CRM w chmurze wymaga zastosowania najwyższych standardów bezpieczeństwa. Poza szyfrowaniem danych odnoszą się one np. do dedykowanego dla placówki mechanizmu kontroli dostępu do danych przy wykorzystaniu wsparcia technicznego. Natomiast gdyby wystąpiła konieczność, bank jest w stanie dokonać migracji systemu do własnej infrastruktury. Licencje pozwalają bowiem na wykorzystanie systemu zarówno w chmurze, jak i w modelu „on-premise”.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...