Magazyn ekonomiczny Home&Market przyznał tytuł „Najlepszy Partner w Biznesie 2016” w kategorii „Ubezpieczenia” Towarzystwu Ubezpieczeń na Życie Europa.
O wyborze laureatów w poszczególnych kategoriach zadecydowały: pewność, zaufanie i gwarancja stabilności firmy. Organizatorzy konkursu te cechy uznali za kluczowe w relacjach biznesowych.
– Dobry partner w biznesie to jak partner w życiu: rozumiejący i szanujący potrzeby drugiej strony, wspierający w trudniejszych momentach, ale nie stroniący od trzeźwej oceny. Źródłem naszego sukcesu w obszarze biznesowym jest umiejętność wyprzedzania oczekiwań klientów – mówi Grzegorz Bors, wiceprezes TU na Życie Europa i TU Europa.
„Obejmuje ochroną ubezpieczeniową ponad milion osób i tworzy nowatorskie ubezpieczenia dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów i partnerów biznesowych” – tak uzasadniono wybór TU na Życie Europa na najlepszego partnera w biznesie. Ubezpieczyciel zaznacza, że dodatkowo wyróżnia się elastycznością w działaniu oraz umiejętnością profilowania oferty dla przedsiębiorców.
– Szybko reagujemy na potrzeby przedsiębiorców i oferujemy ubezpieczenia precyzyjnie dostosowane do potrzeb grona klientów skupionych w danym banku, np. nowatorskie ubezpieczenie stabilności finansowej czy ubezpieczenie od utraty zysku w uproszczonej i przejrzystej formie dla mikroprzedsiębiorstw. Nasze produkty potrafią ewoluować co kilka miesięcy. Wierzymy, że rynek jest bardzo dynamiczny i nie można przez kilka lat oferować tego samego produktu bez żadnych zmian i ulepszeń – dodaje Grzegorz Bors.