bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Ubezpieczyciele odpowiadają najwolniej na zapytania e-mailowe lub przez formularz kontaktowy

Dodano: 2016-11-23
Publikator: Mojebankowanie.pl

Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od 12 września do 10 listopada br. zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu. Sprawdzono 69 instytucji, w tym 42 zakłady ubezpieczeń.

Podobnie jak w 3. edycji badania (czytaj więcej: Ubezpieczyciele muszą popracować nad jakością obsługi w zdalnych kanałach kontaktu) sprawdzano strony internetowe poszczególnych zakładów pod kątem dostępnych form kontaktu, numerów telefonów oraz podstawowych informacji związanych z kontaktem. Zweryfikowany został również formularz kontaktowy, odpowiedź na zapytania e-mailowe oraz kontakt z infolinią. Dodatkowo szczegółowo oceniono kontakt za pomocą kanału wideo oraz czat.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...