bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Ubezpieczyciele z dobrą jakością obsługi klienta w placówkach

Ubezpieczyciele z dobrą jakością obsługi klienta w placówkach

Dodano: 2016-11-10

Portal Mojebankowanie.pl opublikował wyniki 3. i 4. edycji badania „Instytucja roku”. Eksperci serwisu od lipca do października 2016 r. zbadali jakość obsługi klienta w placówkach. Badanie ma na celu promowanie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk, które mogą przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta. W badaniu oceniono pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Eksperci odwiedzili 296 placówek/punktów obsługi banków, ubezpieczycieli i telekomów. Liderami rankingu tej edycji wśród ubezpieczycieli zostali PZU, Aviva i Warta.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...