Polska Izba Ubezpieczeń zorganizowała kolejne przedsięwzięcie w ramach walki z pandemią. Tym razem 18 firm ubezpieczeniowych sfinansuje dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Co więcej, ubezpieczyciele sfinansują pracę 100 dodatkowych konsultantów przez najbliższe pół roku.
Artykuły powiązane

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą
Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń
W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...