bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
UNIQA pracuje nad większą świadomością marki. Spółka wystartowała z konkursem dla klientów

UNIQA pracuje nad większą świadomością marki. Spółka wystartowała z konkursem dla klientów

Dodano: 2021-04-28
Publikator: informacja prasowa

Po zakończeniu kampanii wizerunkowej i produktowej UNIQA rusza z kolejnym projektem marketingowym, którego celem jest polepszenie świadomości marki. Tym razem TU zachęca do zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego i wzięcia udziału w konkursie.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...