UNIQA kontynuuje w nowej odsłonie kampanię reklamową – „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Ubezpieczyciel zaprezentował ofertę promującą ubezpieczenia mieszkań i domów.
Celem kampanii jest udowodnienie klientom UNIQA, iż warto ubezpieczyć swoje mienie i że ma to wielkie znaczenie w momencie, gdy występuje szkoda. Mieszkaniowa odsłona kampanii „Pomyśl, ile można zdziałać razem” będzie emitowana w telewizji oraz internecie na zmianę z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych.
– Nową odsłoną chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej i multiproduktowej oferty, obejmującej, oprócz m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, także ubezpieczenia mieszkań i domów. Z ostatniego raportu „Mapa ryzyka Polaków” wynika, że 96 proc. respondentów własne mieszkanie lub dom uznaje za najważniejszy składnik majątku. My zaś chcemy przekonać klientów, że niewielka inwestycja w ochronę tego mienia ma wielkie znaczenie, gdy występuje szkoda. Polisa mieszkaniowa to realne wsparcie w najgorszych momentach – zalaniach, powodziach, wichurach itp., których z racji na anomalie pogodowe widzimy ostatnio coraz więcej – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA.
Spoty reklamowe nawiązują do jednych z najczęściej zgłaszanych szkód w mieszkaniach – tzw. „szkód wężykowych”, spowodowanych wskutek pęknięcia, oderwania czy odłączenia się wężyka doprowadzającego lub odprowadzającego wodę do urządzeń domowych. Jak informuje ubezpieczyciel, zalania stanowią 60 proc. wszystkich szkód mieszkaniowych.
– Codziennie mamy do czynienia z mniejszymi, jak i z większymi problemami naszych klientów. Uszkodzone sprzęty domowe, zalane sufity i podłogi, zerwane dachy – dobrze wiemy, jak bardzo potrzebny jest wtedy szybki zastrzyk gotówki. A ten może zapewnić odpowiednia ochrona. Rolą ubezpieczeń jest edukacja i pokazywanie zalet rozwiązań, które mogą nas uchronić przed poważnymi konsekwencjami finansowymi – dodaje Ewa Sutyła, ekspert ds. marketingu w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA.
Spoty będą transmitowane na ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w internecie oraz mediach społecznościowych.