Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał dwie decyzje w sprawie praktyk sprzedażowych stosowanych przez operatora telekomunikacyjnego – Nasza SA. Spółka będzie musiała zapłacić ponad 1,8 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd i stosowanie niedozwolonych klauzul we wzorcach umownych.
Artykuły powiązane
Udostępnienie pracowników innej firmie jest z VAT, nawet jeśli było to nieodpłatne
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, w wyroku z 25 września 2024 r. (sygn. akt I SA/Łd 506/24), stwierdził, że nieodp...
Naruszenie RODO – czy zawsze obowiązuje kara finansowa?
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 26 września 2024 r. (sygn. C-768/21) orzekł, że organ ochr...
Podejrzenie popełnienia przestępstwa nie wystarcza do dyscyplinarki
Sąd Okręgowy w Sieradzu, w wyroku z 10 lipca 2024 r. (sygn. akt IV Pa 80/24), orzekł, że pracodawca może rozw...