Veit Stutz, prezes Allianz Polska, udzielił wywiadu redakcji dziennika Rzeczpospolita. W rozmowie opowiedział o planach ubezpieczyciela, jego aktualnej strategii i najważniejszych wyzwaniach rynkowych stojących przed zakładem ubezpieczeń.
Jak podał CEO, w spółce od 2,5 lat jest realizowany program, który ma na celu uplasowanie Allianz Polska w czołówce największych ubezpieczycieli na polskim rynku. Strategia ta obejmuje 5 filarów: doskonałość techniczna, doskonałość sprzedażowa, wzrost i digitalizacja, wszechstronna merytokracja oraz koncentracja na kliencie. Dlatego, jak wyjaśnił Veit Stutz, każda zmiana dokonywana w organizacji stanowi próbę lepszego dopasowania się do oczekiwań i potrzeb klientów. „Chcemy, aby nasze usługi niosły wartość dodaną, dlatego działamy równolegle na kilku płaszczyznach. Wprowadzamy nowe rozwiązania obsługowe, modyfikujemy ofertę produktową, zmieniamy nasze systemy i staramy się być bardziej cyfrowi, choć z zewnątrz nie zawsze jest to widoczne” – wyjaśnił CEO Allianz Polska.