8 września towarzystwo ubezpieczeń Vienna Life obchodzi Międzynarodowy Dzień Dobrej Wiadomości, który powstał po to, by choć raz w roku odwrócić tendencję i skupić się na tym, co pozytywne i dobre.
W sierpniu 2017 roku, przez Vienna Life i IMAS International, przeprowadzone zostało badanie „Co cieszy Polaków”. Wyniki wskazują, że 8 na 10 Polaków otrzymało ostatnio wiadomość, która sprawiła im radość.
Najczęściej dobre wiadomości dotyczyły awansu w pracy czy sukcesów zawodowych (13%), powiększenia rodziny (10%), lub zdrowia (9%). Najmłodsza grupa wiekowa (15-24 lata) najbardziej ucieszyłaby się z wiadomości związanej z karierą zawodową (22%), a także ze studiami (17%). Osoby w wieku 25-34 jako najlepszą wiadomość najczęściej wskazywały powiększenie rodziny (16%), a najstarsze grono badanych (55-64) zdrowie (15%).
– W świecie, w którym dominuje przekaz negatywny wyniki naszego badania pozytywnie zaskakują. Cieszy nas, że Polacy potrafią czerpać radość z codziennych przyjemności i pamiętają dobre rzeczy, które zdarzają im się na co dzień. W Vienna Life towarzyszymy naszym klientom w ważnych momentach życia, wspierając ich w wyborze inwestycji i ubezpieczeń – mówi Agnieszka Książek, Dyrektor Marketingu Vienna Life S.A.