bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

W branży ubezpieczeniowej liczą się przede wszystkim kompetencje moralne

Dodano: 2016-11-17
Publikator: ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych

ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych, będąca partnerem projektu Nienieodpowiedzialni.pl, zleciła domowi badawczemu Maison&Partners przygotowanie i opracowanie badań dotyczących zaufania Polaków do instytucji z sektora finansowego: banków, zakładów ubezpieczeń, firm pożyczkowych.

Badani jako główny zarzut kierowany pod ich adresem podali zwracanie uwagi jedynie na własne dobro i zapominanie o kliencie. Najwięcej osób, bo aż 83 proc. respondentów, przypisało tę wadę firmom pożyczkowym, 74 proc. zakładom ubezpieczeń, nieco mniej 73 proc. doradcom finansowym. Instytucje bankowe w ten sposób postrzega 71 proc. badanych.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...