bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Warta doceniona za jakość obsługi i produktów

Warta doceniona za jakość obsługi i produktów

Dodano: 2016-12-22

W ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego, realizowanego przez redakcję Strefy Gospodarki – dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, przyznano wyróżnienia „Konsumencki Lider Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016”. Celem projektu jest wyłanianie, w oparciu o zrealizowane badania konsumenckie, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Wśród nagrodzonych znalazła się między innymi Warta – jako jedyny zakład ubezpieczeń wyróżniony w programie.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...