In response to the new provisions of law and customer needs, Warta gave high priority to the introduction of changes in the life insurance segment. In 2016, the Warta life insurance company posted over PLN 743 million of gross written premium thanks to a substantial reduction in sales by the company of policies with a one-off premium. On the other hand, the buoyant growth of premiums occurred in other product segments of pivotal importance for the company: by 19 percent in group insurance, and by about 9 percent in the policies with regular premiums.
Artykuły powiązane
Nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych oraz ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Kancelaria Premiera RM opublikowała informację dotyczącą nowelizacji ustaw odnoszących się do rynku ubezpieczeniowego. P...
Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...
Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...