Klienci Warty już od roku mogą korzystać z Warta Mobile – aplikacji do likwidacji szkód. W tym okresie skorzystało z niej już ok. 25 tys. poszkodowanych. Aplikacja pozwala poszkodowanemu na bieżąco śledzić co dzieje się w jego sprawie. Za jej pomocą klient ma możliwość przesyłać do ubezpieczyciela wszystkie potrzebne dokumenty w formie zdjęć a także przeprowadzić zdalne oględziny. Ponadto, aplikacja daje możliwość skontaktowania się z likwidatorem szkody, zadawania mu pytań lub wyjaśniania ewentualnych wątpliwości za pomocą wbudowanego komunikatora.
– Rok temu wprowadziliśmy na rynek Wartę Mobile, zapowiadając nową jakość w procesie likwidacji szkód i relacji na linii klient-ubezpieczyciel. Opinie klientów potwierdzają, że był to krok w słusznym kierunku, który ułatwia im życie i przyśpiesza cały proces. Ten rok potwierdził nasze analizy, że klienci potrzebują aplikacji użytecznych, pomocnych w codziennym życiu, niosących wartość dodaną – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie.