Towarzystwo Ubezpieczeń Warta uruchomiło nową stronę internetową. Korzystanie z nowego serwisu zostało dostosowane również do urządzeń mobilnych. „Konstrukcja architektury informacji, funkcjonalności a także nowoczesny design graficzny powstały na bazie badań Google Analitics, UX (user experience) oraz testów A/B” – podaje ubezpieczyciel.
– Nowa stron internetowa Warty obrazuje nasze proklienckie nastawienie. Planując zmiany, dużo uwagi poświęciliśmy analizie potrzeb naszych klientów. Stąd prace rozpoczęliśmy od pogłębionych badań ruchu na dotychczasowej stronie oraz określeniu czego ubezpieczeni poszukują w tego typu serwisach www. Dzięki wykonanej pracy nasi obecni i potencjalni klienci mogą skorzystać z przyjaznych rozwiązań, odpowiadających na ich potrzeby oraz spełniających najwyższe obecnie standardy – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.