bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Warta z tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2017

Warta z tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2017

Dodano: 2017-03-16

Towarzystwo ubezpieczeń Warta otrzymało tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2017, w jednym z największych badań opinii publicznej dotyczącej jakości obsługi klientów, przeprowadzonym w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Badanie składa się z dwóch etapów. W pierwszym z nich analizowane są opinie, które zbierane są przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360. Podczas drugiego etapu, badaniu ankietowemu poddano 1737 respondentów oceniających pięć obszarów obsługi klienta. Organizator projektu podkreśla, iż znak „Gwiazda Jakości Obsługi” rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości.

– Ubezpieczenia to specyficzna działalność, gdzie klient sprawdza wartość zakupionej usługi w przykrych dla siebie momentach, takich jak zniszczenia w domu po włamaniu lub zalaniu, awaria auta podczas zagranicznej podróży czy problemy zdrowotne członka rodziny. Tym bardziej wyróżnienie podkreślające wysoką jakość obsługi klienta jest dla nas tak istotne. W ostatnich latach zrobiliśmy dużo, aby zasłużyć na tytuł Gwiazda Jakości Obsługi, w tym wdrażając pierwszą na rynku mobilną likwidację szkód. Patrząc na nasze plany zmian lub usprawnień, liczę na powtórzenie tegorocznego osiągnięcia również w kolejnych latach – podkreślił podczas Gali wręczenia nagród Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...