bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
„Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – kampania skierowana do przedsiębiorców

„Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – kampania skierowana do przedsiębiorców

Dodano: 2022-03-23
Publikator: informacja prasowa

Alior Bank swoją nową kampanię reklamową kieruję w stronę przedsiębiorców. Tym samym promuje wśród nich bezpłatny rachunek dla firm, a także ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej.

W kontekście ubezpieczenia NNW i opieki zdrowotnej, przedsiębiorca może objąć ochroną siebie, swoją rodzinę oraz pracowników firmy i ich bliskich. Zaletami takiego rozwiązania, na co także wskazuje kampania banku, jest możliwość skorzystania z opieki medycznej i szybki dostęp do specjalistów w całym kraju, a w razie choroby lub wypadku – możliwość skorzystania z usług ponad 2200 placówek medycznych.

Akcja wiosennego spotu telewizyjnego, który ma zainteresować szerokie grono przedsiębiorców, rozgrywa się w sklepie ogrodniczym. W tymże sklepie pojawia się pan w meloniku i podziwia bardzo dobrze prosperującą firmę. W rozmowie z właścicielką centrum ogrodniczego, pan w meloniku prezentuje jej darmowy rachunek firmowy i korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia NNW oraz opieki zdrowotnej dla siebie, bliskich, a także pracowników.

Oferta Alior Banku, o której opowiada pan melonik, skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy posiadają bądź otworzą konto firmowe w banku. Składka za podstawowy wariant ubezpieczenia wynosi tylko 35 zł miesięcznie za osobę.

Działania Alior Banku w ramach słynnej kampanii 360 obejmują nie tylko emisję spotów reklamowych w telewizji, lecz także działania w prasie, internecie oraz w oddziałach banku.

Artykuły powiązane

Kobiety chciały wyłudzić odszkodowanie z AC, ale…nie ubezpieczyły pojazdu

Policjanci z Gorzowa Wielkopolskiego zatrzymali dwie kobiety, które próbowały wyłudzić odszkodowanie, inscenizując kradz...

Kluczowe wyzwania polskiej prezydencji w Radzie UE z perspektywy sektora ubezpieczeniowego

Polska, obejmując prezydencję w Radzie Unii Europejskiej od 1 stycznia 2025 roku, stanie p...

Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych po III kwartale 2024 roku – dane UFG

W okresie trzech pierwszych kwartałów 2024 roku zgłoszono ponad 1,4 miliona szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC...