bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Wyróżniony w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards 2022

Wyróżniony w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards 2022

Dodano: 2022-11-29
Publikator: informacja prasowa

PZU drugi rok z rzędu został wyróżniony w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards. W tym roku w kategoriach: „Zespół CX roku – B2C” i „Najlepsza innowacja CX – przedsiębiorstwa pow. 5 000 pracowników”. Ponadto w finale znalazło się zgłoszenie PZU w kategorii „Najlepsze Customer Experience w czasie kryzysu”.

Pierwsza z nagród jest wyrazem uznania i docenienia zaangażowania oraz wieloletniej pracy całego Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, jakie powstało w PZU. Jury zwróciło uwagę na całokształt działań w wielu wymiarach: organizowane aktywności, wpływ na biznes, rozwój inicjatyw proklienckich czy strategię działań.

Z kolei w kategorii „Najlepsza innowacja CX” jurorzy docenili system Asystent AI wspierający likwidację szkód komunikacyjnych. Umożliwia on sprawne i precyzyjne wykonanie zdjęć pojazdu i jego uszkodzeń, ich automatyczne przesłanie i wygenerowanie wyceny uszkodzonego pojazdu nawet w kilka minut. Szybka i dokładna wycena jest możliwa dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji.

Spośród ponad 200 zgłoszeń, jakie wpłynęły na konkurs, nominację do finału otrzymało również zgłoszenie PZU w kategorii „Najlepsze Customer Experience  w czasie kryzysu”. Uznanie zdobyły aktywne działania Grupy PZU m.in. na rzecz pomocy obywatelom zaatakowanego sąsiada.

Do tegorocznej edycji napłynęło 240 zgłoszeń z 42 krajów.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...