bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Wyróżniony w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards 2022

Wyróżniony w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards 2022

Dodano: 2022-11-29
Publikator: informacja prasowa

PZU drugi rok z rzędu został wyróżniony w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards. W tym roku w kategoriach: „Zespół CX roku – B2C” i „Najlepsza innowacja CX – przedsiębiorstwa pow. 5 000 pracowników”. Ponadto w finale znalazło się zgłoszenie PZU w kategorii „Najlepsze Customer Experience w czasie kryzysu”.

Pierwsza z nagród jest wyrazem uznania i docenienia zaangażowania oraz wieloletniej pracy całego Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, jakie powstało w PZU. Jury zwróciło uwagę na całokształt działań w wielu wymiarach: organizowane aktywności, wpływ na biznes, rozwój inicjatyw proklienckich czy strategię działań.

Z kolei w kategorii „Najlepsza innowacja CX” jurorzy docenili system Asystent AI wspierający likwidację szkód komunikacyjnych. Umożliwia on sprawne i precyzyjne wykonanie zdjęć pojazdu i jego uszkodzeń, ich automatyczne przesłanie i wygenerowanie wyceny uszkodzonego pojazdu nawet w kilka minut. Szybka i dokładna wycena jest możliwa dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji.

Spośród ponad 200 zgłoszeń, jakie wpłynęły na konkurs, nominację do finału otrzymało również zgłoszenie PZU w kategorii „Najlepsze Customer Experience  w czasie kryzysu”. Uznanie zdobyły aktywne działania Grupy PZU m.in. na rzecz pomocy obywatelom zaatakowanego sąsiada.

Do tegorocznej edycji napłynęło 240 zgłoszeń z 42 krajów.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...