bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Zaufanie i relacje z klientami kluczem do sukcesu w biznesie

Zaufanie i relacje z klientami kluczem do sukcesu w biznesie

Dodano: 2016-10-20

W dniu 13 października 2016 r. w siedzibie Ministerstwa Rozwoju w Warszawie odbyła się IV edycja konferencji Nienieodpowiedzialni pod nazwą „Człowiek czy biznes vs człowiek i biznes. Jak branża finansowa może zarabiać pamiętając o człowieku?”. Jej pomysłodawcą i organizatorem była ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych oraz fundacja Grupy ANG – Będę Kim Zechcę. Podczas konferencji, prelegenci zgodnie twierdzili, że branża finansowa jest w przededniu zmian, które w znaczny sposób wpłyną na sposób prowadzenia biznesu. Głównymi powodami tych zmian jest cyfryzacja i wchodzenie na rynek pracy millenialsów. W czasach, w których roboty zaczynają wypierać pracę ludzi, zaufanie i relacje z klientami są receptą na powodzenie w biznesie.

W trakcie spotkania przedstawiono wyniki badań „Zaufanie do instytucji finansowych” (czytaj więcej: Brak zaufania do doradców finansowych i instytucji pożyczkowych). Badanie to zostało przeprowadzone na zlecenie organizatorów Konferencji, przez butik badawczy Maison&Partners. Badania nie zostały przeprowadzone jednak tylko po to, aby dowiedzieć się, że społeczeństwo nie ufa instytucjom finansowym, ale przede wszystkim po to, by znaleźć na to rozwiązanie. Ankietowani wskazywali, że instytucje te mogą poprawić swoją wiarygodność dzięki realizacji potrzeb klienta, rzetelnym informowaniu o produktach oraz dzięki wysokim standardom etycznym.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...