LINK4 zajął I miejsce i zdobył Złoty Laur w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakość obsługi – ubezpieczenia samochodowe. Celem projektu jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług w danych kategoriach.
– Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia, które potwierdza wysoką jakość obsługi naszych klientów. To kolejna nagroda, którą LINK4 otrzymało w ostatnich miesiącach. Wszystkim pracownikom i agentom, którzy z nami współpracują, serdecznie dziękujemy i gratulujemy – powiedziała Agnieszka Wrońska, prezes LINK4.
Ten zakrojony na ogólnopolską skalę plebiscyt przynosi każdego roku producentom i dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Dla konsumentów jest to natomiast doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych.