bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Zmiana identyfikacji wizualnej Warty

Zmiana identyfikacji wizualnej Warty

Dodano: 2021-07-12

W komunikacji Warty pojawią się nowe elementy graficzne. Ubezpieczyciel wprowadzi nową identyfikację wizualną marki, nie wiadomo jeszcze natomiast, czy zmianie ulegnie samo logo.

Nowy projekt graficzny nawiązuje do logotypu Warty. Oparty jest on na wykorzystaniu przejrzystego sześcianu.

Na etapie finalizacji identyfikacji wizualnej marki jest obecnie również inny podmiot z rynku ubezpieczeń – Concordia, która zmienia się w Generali Agro. Zmiana jest efektem przejęcia firmy przez grupę Generali.

Artykuły powiązane

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą

Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...